Patatesli, Sosisli, Kaşarlı Omlet

IMG_0049.JPG

Geçen Pazar sabahı kahvaltıya ne yapsam diye düşünürken evde ki malzemelere baktım.Buzdolabında bir parça sosis ,kaşar,kırmızı ve yeşil biberler vardı.O anda aklıma hepsinden omlet yapmak geldi.Çocuklar patatesi de çok sevdiği için malzemeler içine onu da koydum.Teflon tavaya bahçemizin ağaçlarından yapılmış sızma zeytinyağını ilave ettim(Bu arada bahçemizde zeytin ,limon ,portakal ağaçları var)Patatesleri küp küp doğrayıp yağda çevirdim. Yeşil ve kırmızı biberleri de kattım,küçük doğranmış sosislerle birlikte kızardılar. En son dört yumurtayı iyice çırpın tavaya döktüm.Bu arada kaşarları dilimleyip üstüne koydum ,kapağını kapatıp pişirdim.İspanyol omleti gibi kabardılar. Çocuklar,bayıla bayıla yediler.

MalzemelerDört yumurta ,kaşar ,sosis ,kırmızı ve yeşil biber, patates, zeytinyağı(evinizde ne varsa ekleyebilirsiniz)

