Böğürtlenli Pasta

Merhaba, ben bu blog da daha yeni ve acemiyim.ara sıra yanlışlarım olursa lütfen hoşgörün. İnşaallah zamanla her şey daha iyi olur. Ben çocukları sevindirmeyi çok seviyorum.Onlar okuldan gelince mutfaktan gelen mis gibi pasta kokularıyla mutlu oluyorlar.

Kızım böğürtleni çok seviyor.Biz Akdeniz bölgesinde deniz kenarında yaşıyoruz.Çocuklar yaz sonunda yabani böğürtlen toplamaya bayılıyorlar.Ben de bunları değerlendirip pasta yaptım.

Malzemeler:

Dört yumurta
Bir su bardağı un
Yarım su bardağı nişasta
Bir su bardağı şeker
Kreması için, bir paket krem şanti,
Beş su bardağı süt
Dört kaşık un
Iki kaşık nişasta
Dört kaşık şeker
Bir yumurta
Bir kaşık tereyağı
Krema için olan malzemelerin hepsini bir çırpıcıyla karıştırıp pişirin ,koyulaşınca bir kaşık tereyağı ekleyin. Soğuyunca bir bardak sütle krem şantiyi çırpın karıştırın.
Kekinizi 180 derecede pişirin.Pişince soğutun ortadan kesin kremasını sürün araya da böğürtlenleri yerleştirin.En üstede krema ve böğürtlenleri koyup süsleyin.

