Kıymalı pamuk poğaça:

Hayırlı cumalar olsun hepinize.İnşallah bugün hepimize güzellikler getirir.Size balkon manzaram eşliğinde mis gibi pamuk poğaça tarifi vereceğim.İçini istediğiniz gibi hazırlayabilirsiniz , ben evdekiler kıymalı sevdiği için böyle yaptım.Zaten çok az kıyma kullanılıyor.Afiyet olsun.

Malzemeler:

1 çay bardağı ılık süt

1 çay bardağı ılık su

1 çay bardağı sıvı yağ(ben zeytinyağı kullandım)

2 yemek kaşığı toz şeker

1 yemek kaşığı tuz( ben az kullandım)

1 paket instant maya( Dr oetker olursa daha iyi)

Aldığı kadar un

İstediğiniz bir iç malzemesi

Yapılışı:

Hamurumuzu yumuşak yoğuralım, elimize biraz yapışır olmalı.Üstünü temiz bir bezle örtün, mayalansın.Yarım saat yetiyor.Ceviz büyüklüğünde parçalar alıp içini koyup yuvarlak bir şekilde kapatalım.isteyen yumurta sarısı ,susamla süsleyebilir. Ben sadece yoğurt sürdüm.180 dereceli fırında yüzü kızarıncaya kadar pişirdim.

IMG_0128.JPG

IMG_0129.JPG

IMG_0132.JPG

