Kolay tavuk ve bulgur pilavı:

Bugün Akdeniz de hava nasıl güzel bilseniz.Başka yerlerde kar ,kış burası günlük güneşlik oysa dün şimşekler çakarak denizin üstüne düşüyordu.Sabah bir uyandım güneş pırıl pırıl parlıyor.Güneşli hava insana mutluluk veriyor.Çok şükür Allah’a.Evimizin tamiratı bitmedi, her yer dağınık
nasıl toplanır bilmiyorum. Öğle yemeğini yine de mutfakta yer bulup yapabildim.Menüm kolay tavuk tandır ve köy bulgurlu pilav yanına ayran ,turşuydu.Acelem olduğu için güzel resim çekemedim.

Malzemeler:

Tavuk baget ya da tavugun neresini seviyorsanız istediğiniz ölçüde

Tuz, karabiber

Kepekli köy bulguru( ben Durununkini kullanıyorum)

Tereyeğı ve zeytinyağı,su

Tavukları yıkayıp tencereye alıyoruz(üstünde derisi olmalı) ,kısık ateşte ara sıra çevirerek pişiriyoruz.Bu arada bulguru yagda biraz çeviriyoruz tuzunu atıp kaynar su ekliyoruz.Suyunu çekince altını kapatıyoruz.Bulgur ve tavuk için ölçü vermedim kişi sayısına göre yaparsınız.Çok kolay olduğu için paylaştım afiyet olsun.

IMG_0174.JPG

IMG_0182.JPG

