Özgül Hanım’ın rulo köftesi

Bugün öğle yemeğinde yen keşfettiğim bir blog olan Özgül’ün Tarifleri rulo köfte yaptım.Özgül hanımın tarifleri çok güzel ve özenle yapıyor.Kendisine teşekkür ederim.Ev halkı özelllkle oğlum çok beğendi .Gerçekten çok lezzetli ve kolay oldu.Tam davet sofrasına uygun bir yemek.Ben yanında yeşil mercimekli pirinç pilavı yaptım.Çok yakıştı.Allah hepimize güzel nimetler versin.
Gelelim köfteye ben biraz malzemeleri azalttım yaparken gerçeğine Özgül ün Tariflerinden bakın.
500 gr kıyma
1 tane rendelenmiş kuru soğan
3 tane havuç
100 gr kaşar peyniri
2 yumurta
3 dilim sütte ıslatılmış bayat ekmek
1 er tatlı kaşığı pulbiber,karabiber, kimyon

Havuç ve kuru soğanı rendeleyelim diğer malzemelerle birlikte elimize yapışmayıncaya kadar yoğuralım.Bir fırı tepsisine yağlı kağıdı serip köfteleri rulo yapıp şekil verelim.200 derecede üzeri kızarıncaya dek pişirelim.

IMG_0188.JPG

IMG_0187.JPG

