Orman gezisi:

Bugün çocuklarla mis gibi orman havası soluduk.Ben yine bir ağacın altına oturup ağaçların kendine özgü şarkısını dinledim.Bu ormanın sesi ruhumu dinlendiriyor.Başka hiç bir müziğe gerek yok tabiatın renkleri ve sesleri huzur veriyor.Akdeniz de havalar çok güzel gittiği için Mayıs papatyaları çiçek açmış yol kenarında görünce inanamadım.Arabayla yukarı tırmandığımız için
Ne yazıkki resmini çekemedim. Ama başka dağ çiçeklerinin resmi var.Toroslarda yukarı doğru çıkıldıkça sürpriz vadiler ve küçük şelalelere rastlayabilirsiniz.Bu kez gittiğimiz ormanda mantarlar daha çoktu ve ağaçlar daha çeşitliydi.Çınarların yaprakları ve renkleri öyle güzeldiki…Meşe palamutları ve ağaçların arasından sarkan kırmızı salkım meyveler .İki hafta önce gitiğimizde dağ armutu ve alıça rastlamıştık bugün bulamadık ama başka güzellikler keşfettik.Eve geldiğimizde yorgun ama mutluyduk ben yine de sizlerle paylaşmak için ne zamandır yapmayı düşündüğüm Mersin ve Hatay, a özgü kabak şekeri veya tatlısının hazırlığına giriştim. Yapım aşamasında görüşmek üzere inşallah.

IMG_0313.JPG

IMG_0312.JPG

IMG_0315.JPG

IMG_0316.JPG

IMG_0317.JPG

IMG_0318.JPG

IMG_0319.JPG

