Diyet ve portakallı pırasa yemeği

Bizim evde pırasa pek yenilmiyor ama kış sebzesi plduğu için yine de yaptım.Kızımla ikimiz yedik ne yapsam oğluma pırasayı sevdiremedim.Bu sefer portakallı ve pirinç eklemeden pişirdim.Böylelikle diyet yapanlara uygun oldu.Üstelik şeker eklemeden piştiği için doğaldı.Portakal güzel bir aroma vermişti.Ben özellikle sebzeleri doğrarken vitaminlerini kaybetmemesi için cera blade marka seramik biçak kullanıyorum.Bu bıçak bakteri barındırmıyor koku ve tatları birbirine karıştırmıyor.

Portakallı pırasa yemeği

1 bağ pırasa
1 tane kuru soğan
2 tane havuç
1 tane domates
1 portakalın suyu
2 ya da 3 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
Bütün sebzelerimizi doğrayıp çiğden bir tencereye koyalım portakalı sıkıp üstüne dökelim tuzunu ve yağını ayarlayıp pişirelim.

IMG_0328

 

IMG_0323.JPG

 

