Zeytinyağlı diyet kabak yemeği:

Merhaba yine çok hafif ve lezzetli bir diyet yemeği.Benim oğlum pek sebze yemese de kızımla ben seviyoruz. Küçüklüğünden bu yana sebzeye de alıştırmaya çalıştım oğlumu ama yediremedim.Genelde nedense erkekler eti çok seviyorlar.Bizim burada organik sebze ve meyve bulma şansımız fazla ailemle pek dşarıda yemek yemiyoruz.Genelde öğlen ayrı akşam ayrı yemek yaparım.Bir de herkes ayrı bir şey isteyince ben de haliyle isteklere yetişmeye çalışırken yoruluyorum.Yaptığım kabak yemeği yanında cacıkla çok güzel oldu.Belki siz de denersiniz.

5 ya da 6 adet kabak
2 tane kuru soğan
3 tane domates
1 tane kırmızı biber
2 tane yeşil biber
7 diş sarımsak
2 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
Yapılışı:
Kabakları yuvarlak ve ince dilimleyelim.Tencerenin dibine yarım ay şeklinde doğradığımız soğanları dizin üzerine kabakları ve domatesleri de yerleştirin.En üste küçük doğranmış sarımsakları ve zeytinyağını ,tuzunu ekleyip kısık ateşte pişirin.

IMG_0349.JPG

IMG_0347.JPG

IMG_0346.JPG

IMG_0350.JPG

