Dürümde tavuk kokoreç:

Herkese güneşli bir Pazar sabahından günaydınlar.Dün hava karanlık ve yağmurluydu bugün pırıl pırıl güneş var.İnsanın ruh hali havaya göre de değişebiliyor ,güneşli bir günde daha canlı hissediliyor.Allah hepimize kolaylıklar versin.Ben kokoreçi çok severim fakat burada bulmak mümkün değil bulunsa da bilmediğimiz yerden yiyemiyoruz.Ben de kendimce bir çözüm buldum tavuk göğsünden baharatlarla hazırlayıp dürüm yaptım kokoreç niyetine yedik.Üstelik daha sağlıklı ve hafif oldu.İnanırmısınız tadı da gerçek kokoreçe benzedi.Küçük lavaşlarımı da kendim yaptım.
Malzemeler:
1 ya da iki tane küçük doğranmış tavuk göğsü
1 tatlı kaşığı pul biber ,4 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı kekik
1 tatlı kaşığı kimyon
1 çay kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı tatlı toz kırmızı biber
İsteğe göre yeteri kadar tuz
Mini lavaş ekmekler için:

Un ,su ve tuzla hamur yoğrulur.Küçük bezeler yapıp açılarak teflon tavada pişirilir. Siz hazır lavaş veya tortilla ekmekleri de kullanabilirsiniz.
Yapılışı:
Küçük doğranmış tavuk göğüslerini kızdırılmış zeytinyağında pişirelim ,baharatları ve tuzunuda ekleyin.Yanında acı biber ve ayranla dürüm yapıp servis edelim.Sofralarınız bereketli olsun.

IMG_0366.JPG

IMG_0365.JPG

IMG_0367.JPG

