Labneli patatesli muffinler:

Tuzlu keki çok severim ama nedense az yapılıyor.Geçen Pazar günü herkes evde olunca yenilebileceğini düşünüp dolaptaki az birşey kalmış labne peynirini değerlendirip tuzlu ve patatesli muffinler yaptım.Herhangi bir tarife bağlı kalmadım .Kendimden aklıma ne gelirse yakışabileceğini düşündüklerimi koydum. Çok güzel kabardılar ve doğaçlama yapılan bu lezzetli minik kekler güzel oldu.Sizler de buzdolabında az kalmış kırıntı peynirlerle deneyebilirsiniz.
Malzemeler:
2 yumurta
2 su bardağı un
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı labne peyniri
1 çay kaşığı kuru nane
1 çay kaşığı pul biber
1 tane kabartma tozu
1 çay bardağı süt
1 tane küçük patates çok ince doğranmış,1 tane küçük kuru soğan ince doğranmış.Bütün malzemeleri güzelce çırpın,unu ve kabartma tozunu eleyerek ekleyin.Muffin kalıplarına veya karton bardaklara ikişer yemek kaşığı hamuru yerleştirin.180 dereceli fırında pişirin. Pişip pişmediğini kürdan yardımıyla anlayabilirsiniz.Ben fikir olması açısından hem muffin kalıplarında hem de karton bardaklarda yaptım. .

IMG_0376.JPG

IMG_0379.JPG

