İçli Bazlama

Tam buğday unundan içli bazlama:
Geçtiğimiz günlerde televizyon izlerken Arda’nın mutfağında çok güzel bir tarife rastladım.Arda Beyden ilham alarak bu tarifi kendime göre uyarladım
sadece un ölçüsünü aynı tuttum.Sonuç çok güzel oldu.Ben tam buğday unu ve iç olarak patates kullandım.Arda ‘nın mutfağında peynirli iç ve beyaz un kullanılmıştı .Tam buğday ununu daha çok tercih edip kullanmaya çalışıyorum.Beyaz un kullanırsanız biraz daha çok kabarır hamurunuz. Tam buğday unu da çok lezzetli ve sağlıklı.
Malzemeler:
3 su bardağı tam buğday unu
1 paket (Dr Oetker instant maya)
1 tatlı kaşığı tuz
1 ya da 1,5 bardak su
İç malzemesi için:

1 tane haşlanmış büyük patates
2 tane doğranmış yeşil soğan
1 çay bardağı peynir( ben tulum peyniri kullandım)
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı karabiber
Biraz maydanoz
2 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
Yapılışı:
Hamurumuzu yoğurup mayalandıralım.Bir kenarda haşlanmış patatesi rendeleyelim ,yeşillikleri ve peyniri karıştırıp bir iç hazırlayalım.Hamurumuz iki katına çıkıp mayalanınca iki bezeye ayırın.Ayırdığımız bezeleri 1 cm kalınlığında açalım patatesli içten koyup dört bir kenarından ortada birleştirip kapatın.Sonra bu hamuru içiyle birlikte isterseniz bir parmak kalınlığında ya da benim yaptığım gibi daha inceltip açabilirsiniz. Böyle biraz inceltip açınca katmer gibi oldu.Teflon tavamızın büyüklüğünde de yapılabilir
Tavayı az bir zeytinyağı veya tereyağıyla yağlayıp hamuru tavada da açabilirsiniz ellerinizle .En sonunda bazlamalarımızı arkalı önlü pişirelim.Çevirmekte zorlanırsanız bir tabak veya tava kapağı kullanabilirsiniz.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2014/12/img_0469.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2014/12/img_0471.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2014/12/img_0466.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2014/12/img_0470.jpg

