Kahvaltılık Kolay Pofuduk Pişiler

Herkese günaydın.Akdeniz de mis gibi bir hava ve güneş var.Bugün Pazar olunca çocuklara kahvaltıda hamurlu bir şeyler yapmak istedim.Hamur yoğurmadan kolay peynirli ,sebzeli bir şeyler hayal ettim ve ortaya bu çayın yanında yemelik kolay pofuduklar çıktı.Denemenizi tavsiye ederim hamur işi bilmeyenler bile yapabilir çok kolay.
Malzemeler
Aldığı kadar un
1 yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı beyaz peynir ( ben süzme peynir kullandım)
1 tane kabartma tozu
1 küçük kırmızı biber ( küçük doğranmış)
1 küçük yeşil biber doğranmış
1 tutam dere otu
1 tutam maydanoz
Yapılışı
Yumurta süt ve diğer malzemeler çırpılır ,hamur boza kıvamından biraz daha koyu olacak.Bu arada teflon tavamız ısıtılıp biraz zeytinyağı eklenir ( ben Tefalin dökme demir teflon tavasını kullanıyorum ,hiç yağ çekmiyor hamur).Yemek kaşığını sıvı yağa batırıp hamurumuzdan birer kaşık alıp arkalı önlü tavada pişirelim.Bu arada yağda pişirmek istemezseniz tavayı bir damla zeytinyağıyla yağlayıp hamuru yayarak bazlama gibi pişirebilirsiniz.Ben iki çeşidi de yaptım.Afiyet olsun.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2015/01/img_0571.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2015/01/img_0573.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2015/01/img_0581.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2015/01/img_0574.jpg

