Yeşil soğanlı kuru pasta

Geçtiğimiz günlerde yeni açılan bir pastanenin önünden geçerken mis gibi koku geliyordu.Çocuklarla birlikte bu ne diye girdik yeşil soğanla yapılmış tuzlu halka ve çubuklarla karşılaştık.Hazır pek bir şey almasam da bunları denemek için aldık.Çok güzel bir lezzetle karşılaştık.Ben dedim bunların aynısını yaparım ve nihayet yaptım.Denedim oldu ben de sizlerle paylaşıyorum.
Malzemeler
100 gr tereyağı
1 yumurta
1 çay bardağı zeytinyağı
1 çay bardağı yoğurt
1 tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı karbonat
Bir kaç damla limon suyu
6 veya yedi dal yeşil soganın yeşil kısımları( ince doğranmış)
4 su bardağı kadar un (kulak memesi olacak kıvamda)unu ona göre ayarlayın
Üzeri için yumurta sarısı ve mavi haşhaş tohumu
Yapılışı
Yumurta,yağ ve yoğurt karıştırılır içine azar azar un ve karbonat,limon suyu,kıyılmış yeşil soğan ilave edilerek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapılır.Elimizde küçük halkalar veya çubuk şeklinde hamura şekiler verilir.Üzerine yumurta sarısı sürülüp haşhaş ekilip 180 dereceye ısıtılmış fırında pişirilir.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2015/01/img_0614.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2015/01/img_0604.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ae4/78051229/files/2015/01/img_0620.jpg

