Yumuşacık cup cakeler

Yemek bloglarında rengarenk cup cakeleri gördükçe ben de denemek istiyordum,çocuklarımın ısrarıyla nihayet yaptım.Daha önce şeker hamurlusunu yapmıştım fakat resimlerini sitem heniüz olmadığı için çekmemiştim.Şimdi içi nutellalı ve dışı kremalı cup cake yaptım görüntüsü ve tadı çok güzel oldu.Çocukları sevindirmek için yapmaya değer.Bu arada sağolsun kızım süslemesini ben de pişirip hazırlamasını yaptım.Nedense krema sıkma torbasıyla hiç aram yok,bir türlü beceremiyorum.
Malzemeler
3 yumurta
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı zeytinyağı
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1,5 su bardağı un
Kreması için
Aslında pastacıların butter cream dedikleri tereyağlı oldukça yağlı olan bir krema kullanılıyor ama ben koyu köpürtülmüş iki paket krem şanti kullandım.
2 çay bardağı süt
2 paket krem şanti
İstenirse kürdanın ucuyla istediğiniz renk gıda boyası
Kekin içi için biraz nutella yada benmari usulü eritilmiş çikolata
Yapılışı
Yumurta ve şeker iyice köpürene dek çırpılır süt yağ ve diğer malzemeler eklenir. Bu arada unumuzu ve kabartma tozunu eleyerek ekleyelim.Muffin kalıplarının yarısına gelecek şekilde hamurlarımız paylaştırılıp 180 dereceye ısıtılmış fırında pişirilir.Kürdan pişmesine yakın batırılır ,hamur yapışmıyorsa cup cakeler pişmiş demektir. Fırından çıkan kekler soğutulur.Bu arada krem şantiler koyu bir şekilde köpürtülüp buzdolabında bekletilir.Soğuyan keklerimizin ortasından keskin bir bıçak yardımıyla koni şeklinde parçalar çıkartılır ve ortaya 1 tatlı kaşığı nutella koyulur.Üzerine çıkardığımız parçanın birazı alınıp düzgün bir kapak yapılır ve kapanır.Krema sıkma torbasına krem şanti konulup cup cakelerin üzeri süslenir.Renkli şekerlemelerle zevkinize göre süsleyebilirsiniz.İşin eğlenceli kısmı da bu çocuklarınız çok sevinecekler.

2015/01/img_0727.jpg

2015/01/img_0732.jpg

2015/01/img_0743.jpg

2015/01/img_0722.jpg

