Memleket kahvaltısı

İnsan uzaktayken Türkiye içinde bile olsa alıştığı yemekleri ve çevreyi çok özlüyor.Ben de sevgili ailemin yanında çok şükür özlem gideriyorum.Bu arada akraba ziyaretlerine büyüklere gidiyorum orada alıştığım lezzetleri tadıp mutlu oluyorum.Çok kıymetli Beyhan Teyzeme kahvaltıya gittik kendisi en güzel reçelleri yapar yıllardır hele kahvaltısı meşhurdur.On iki çeşit reçelin hangisinin tadına bakacağımı şaşırdım hepsi de birbirinden lezzetliydi.Konya’nın ünlü kıymalı su böreği,tandırda pişen ekmeği,katmer,bazlama,kavala kurabiyesi,tahinli kurabiye,gevrek,kavurma,zeytinyağlı pırasa,ayçekirdekli kurabiye ellerine sağlık Beyhan teyzeciğim çok güzeldi.

IMG_0864

IMG_0865

IMG_0863
Gördükleriniz içinde su kabağı reçeli Konya ya özeldir şeffaf,mis kokuludur içine reyhan ve karanfil katılır.Mevsimi gelince inşallah yapar anlatırım.Turunç,portakal kabuğu,frambuaz,vişne,çilek,kayısı marmelatı,gül,süt reçeli sayabildiklerim.

