Kolay Ev Yapımı Limonata

Biliyorum limonata yazın içilir ama bahçemizdeki mis gibi limonları toplayıp da bu sağlıklı içeceği yapmamak olmazdı.Üstelik şimdi tam da limon ve C vitamini zamanı bence çocuklarımıza gazlı içecek yerine limonata yapıp içirmeli nanelisi,zencefilli,çileklisi benim favorilerim.Eminim herkes sever.Limonlar bizim bahçeden ve ilaçsız olduğu için ben kabuklarıyla değerlendirdim.Hatta robottan geçirip süzdükten sonra limonun mis gibi posasını atmaya kıyamadım ve biraz şeker atıp marmelat yaptım.Baharatlı tadıyla güzel oldu ah bir de dibini tutturmasaydım rengi saydam ve çok güzeldi.
Malzemeler
4 tane limon(iyice yıkanıp,doğranmış)
1 su bardağı toz şeker
7 veya 8 su bardağı içme suyu (damak tadınıza göre)
Yapılışı
Limon,şeker ve su robota yada blendıra koyulur,püre haline getirilip,süzülür.Robotunuz suyun hepsini almazsa sonra ekleyebilirsiniz.Yapımı çok kolay ve lezzetli,deneyin derim.

IMG_0956

IMG_0957

IMG_0954

IMG_0939

