Lokmacık Tatlısı

Merhaba Akdeniz de iki gündür hava fırtınalı sık sık elektirikler kesiliyor bütün işler aksıyor.Ben de kaç gündür bir şey paylaşamadım instagramdan
Nursevince Lezzetlerden izin alarak onun tarifiyle lokmacık tatlısı yaptım değişik ve güzel oldu siz de deneyin.Kendisine bu güzel tarif için teşekkür ederim.
Malzemeler
2 yumurta
2 kabartma tozu
1 çay bardağı taze yoğurt
1 paket vanilya
1 çay bardağı sıvı yağ
3 su bardağı un( aldığı kadar)
1 çay bardağı irmik
Şerbeti için
4 su bardağı su
4 su bardağı toz şeker(şerbet kaynatılmayacak)
Yapılışı
Hamurumuzu yoğuralım,irmiği tezgahın üzerine döküp hamurdan rulo yapalım.Ruloları verev olarak küçük keselim ve irmiğe bulayıp yağlanmış fırın tepsisine dizelim.Hamuru yan yan küçük kesince zaten çok güzel kabarıyorlar.200 dereceye ısıtılmış fırında nar gibi pişirin.Bu arada şerbetimizi karıştırarak eritin ve lokmacıklerın üzerine sıcakken dökün.Ben bu ölçünün yarısını yaptım siz misafirinize göre tam ölçü yapabilirsiniz. Oldukça bereketli bir tatlı.

IMG_0921

IMG_0913

IMG_0894

IMG_0895

