Ispanaklı ve havuçlu şifa tavuk çorbası

Havalar soğuk çevremde grip olup soğuk algınlığı geçiren çok buna ben ve kızım da dahil olduk.Böyle günlerde sıcacık bir çorba kurtarıcı oluyor.Bizim evde şehriyeli çorbayı benim dışımda seven yok ben de şifa için onların sevdiği şekilde tavuklu ve sebzeli yapıyorum.Bugün de içine havuç,maydanoz ve ıspanak koydum,çok güzel oldu.
Malzemeler
2 tane haşlanmış tavuk budu suyuyla birlikte
5 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı tereyağı
1 büyük havuç( küçük kare doğranmış)
6,7 dal doğranmış ıspanak
Biraz kıyılmış maydanoz
Yapılışı
Tavuk budunu haşlayıp suyunu ayırıp etlerini küçük doğrayalım.Bu arada bir tencerede unu ve tereyağını pembeleştirelim(unu fazla görürseniz azaltabilirsiniz).Biraz soğuk suyla veya el blendırıyla unu ezelim ve tavuk suyunu ilave edelim,üzerine kıyılmış havuçları ve ıspanakları da koyup kaynatalım.Çorbamız kıvamını alıp havuçları pişince didilmiş tavuk etinide ekleyip kapatalım.Üzerine maydanoz serpip servis edebilirsiniz.

IMG_0960

IMG_0961

IMG_0962

