Vanilya Soslu Armut Tatlısı

Siz de benim gibi meyveli tatlıları seviyorsanız bu lezzete bayılacaksınız.Hafif ve tadı güzel.Ben yaparken sert armutlar vardı onunla yaptım.Siz ince uzun armutlardan yaparsanız görüntüsü çok daha güzel olacaktır.

Malzemeler

6 tane armut

1 su bardağı toz şeker

3 çorba kaşığı hibiskus(renklendirmek için lazım)

3,4 adet karanfil

Üzeri için Dr Oetker vanilya parçacıklı sos

Yapılışı

Armutları soyup,çekirdeklerini meyveyi parçalamadan çıkaralım.Bir tencereye koyup üzerine toz şeker,4 su bardağı su,karanfil ve hibiskus ekleyip armutlar yumuşayıncaya dek pişirelim.Hibiskus çok güzel bir renk ve ekşimsi bir tat veriyor.Üstelik çok faydalı.Bitki çaylarının içinde çokça kullanılıyor.Armutlar soğuyunca vanilya sosunu üzerindeki tarife göre pişirip armut tatlılarımızın üstüne dökelim.Ben bu arada evdeki kalan çilekleri de hibiskuslu komposto olarak değerlendirdim onun da fotolarını koydum. 

       

