Krem Şantili Ve Toz Pudingli Kolay Kurabiye

Epeydir hamur işi yapmıyordum,çocuklar alışık olunca çayın yanına kurabiye gibi şeyler arıyorlar.Ben de kolay bir kurabiye yapıp onların isteğini yerine getirdim.Üstelik bunlar kolay,kolay bayatlamıyorlar.Yalnız benim yaptıklarım az şekerli oldu ,siz ya bol pudra şekeri serpin ya da pudinglisini yaparken içine biraz pudra şekeri ekleyin.

Krem şantili kurabiye

Malzemeler

2 paket krem şanti(kutuda alırsanız 2 paket çıkıyor ,toz olandan)

1 su bardağı sıvı yağ 

1 çay bardağı çekilmiş ceviz veya fındık

1 tane kabartma tozu

1 tane vanilya

Üzeri için pudra şekeri

Yapılışı

Ele yapışmayacak bir hamur yoğrulur ve 180 derece ısıtılmış fırında 15 dakika pembeleşinceye dek pişirilir.Soğuyunca üzerine pudra şekeri serpilir.

Toz pudingli Kurabiye

1 paket istediğiniz puding cinsi(ben bitter çikolatalı kullandım)

1 su bardağı sıvı yağ

2,5 bardak un

1 paket kabartma tozu

İsterseniz 1 çay bardağı pudra şekeri ilave edin ,çünkü şekeri az oluyor

Ele yapışmayacak bir hamur yoğurun ve yuvarlaklar yapıp şekil verin.180 dereceye ısıtılmış fırında 15 dakika pişirin. 

       

