Tart Kek

Çikolatalı lezzetleri seviyorsanız bu keki çok seveceksiniz.Normalde çikolatalı puding veya kendi yaptığımız krema ile yapılıyor ama ben bitter çikolatalı ganajla yaptım.Siz pudingle yapabilirsiniz.

Malzemeler

2 yumurta 

1 çay bardağı sıvı yağ

1 çay bardağı süt

1 su bardağından bir parmak eksik toz şeker

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

3 çay bardağı un,2 yemek kaşığı kakao

Üzeri için

Çikolata ganajlı isterseniz (200 ml sıvı krema,2 paket bitter çikolata)

Pudingli yapacaksanız(1 paket çikolatalı puding ve ölçüsüne göre süt)

Süslemek için çikolata yaprakları

Yapılışı

Yumurta ve şekeri iyice çırpalım.Sırasıyla sıvı yağ,süt ve diğer malzemeleri ekleyelim.Tart kalıbımızı yağlayıp kek malzemesini yayalım.180 dereceye ısıtılmış fırında pişirelim.Pişen keki bir kenarda soğutalım.Ben küçük bir tavada kremayı ısıtıp,çikolatayı erittim ve biraz soğuyunca tart kekin üzerine döküp ,çikolata cipsleriyle süsledim.Siz pudingi pişirip onunla süsleyebilirsiniz.Damak tadınıza göre.

   

       

