Sütlü katmer

Günaydın,hazır yufkadan çok pratik,kahvaltıya veya ikindi çayına beş dakikada hazırlayabileceğiniz bir tarifim var.Siz de benim gibi katmeri çok sevip biraz el oyaladığı için üşeniyorsanız tam size göre.Ben de Cahide Sultanın sitesinde gördüm bir yere not etmiştim.Bugün kahvaltıda beş dakikada yaptım,çok güzel oldu.Küçüklüğümde babaannemim yaptığı üzerine toz şeker serperek yediğimiz el açması katmerlere benzedi.

Malzemeler

1 tane hazır yufka

1 küçük çay bardağı süt

1 yemek kaşığı tam dolu olmayan tuzsuz tereyağı

Tavayı yağlamak için bir kaşık zeytinyağı

Üzeri için pudra şekeri

Yapılışı

Tereyağını eritin,sütü ekleyin.Yufkayı tezgaha serelim sütlü karışımı yufkanın her yanına yayıp,kare olacak şekilde katlayalım ve zeytinyağı sürülüp ısıtılmış tavada arkalı önlü pişirelim.Üzerine pura şekeri serpip servis yapalım. 

       

